گلنار
Rain
گلنار

آهنگ قدیمی ولی زیبای گُلنار

 

اثر داریوش رفیعی

 

 Type: MP3 / Volume: 5MB

گلنار، گلنار، کجايي که از غمت

ناله مي‌کند عاشق وفادار

گلنار، گلنار، کجايي که بي تو شد

دل اسير غم ديده‌ام گهربار

گلنار، گلنار، دمي اولين شب

آشنايي و عشق ما به ياد آر

گلنار، گلنار، در آن شب تو بودي و

عيش و عشرت و آرزوي بسيار

چه ديدي از من حبيبم گلنار

که دادي آخر فريبم گلنار

نيابي اي کاش نصيب از گردون

که شد ناکامي نصيبم گلنار

بود مرا، در دل شب تار، آرزوي ديدار

تا به کي پريشان؟

تا به کي گرفتار؟

يا مده مرا، وعده وفا، راز خود نگه دار

يا به روي من، خنده‌ها بزن، قلب من بدست آر

چه ديدي از من حبيبم گلنار

که دادي آخر فريبم گلنار

نيابي اي کاش نصيب از گردون

که شد ناکامي نصيبم گلنار

لب خود بگشا سخن گلنار

دل زارم را، مشکن گلنار

نشدي عاشق ز کجا داني

 

چه کشد هر شب دل من گلنار

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ali جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, () |